pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Marka
Wiktoryny

29

marzec

PWŚCPSN
1     1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30 31

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €

27.02.2015 16:00

                                   

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2013 poz. 907 z późn.zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje dostawcy materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Mit a Prawda – łamiemy bariery i stereotypy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferent będzie wybrany zgodnie z Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze  z dnia 05 maja 2014r. (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30 000 euro).

 

Przedmiotem zamówienia jest następujący asortyment:

 

Przedmiot:

Skoroszyt oczkowy pełny biały

Koszulki A4

Spinacze

Tonery oryginały i zamienniki:

  1. HP LaserJet P1102
  2. HP LaserJet P1010

Papier ksero

Klej 35g

Zszywacz

Przekładki do segregatorów na 10 i 12

Okładka na dyplom A4 granatowa

Pendrive 16GB

Koperta średnia

Marker do płyt

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zastosowane będą następujące kryteria wyboru oferty:

  • cena,
  • możliwość negocjacji ceny z Oferentem,
  • zgodność zamówienia z warunkami określonymi przez Zamawiającego,
  • wydłużony termin płatności do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek,
  • zgodność zamówienia na określony w ofercie asortyment,
  • zasada uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.

 

  1. Warunki płatności:

Faktura VAT lub rachunek wystawiony na: materiały biurowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek.

  1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. W ofercie uwzględnić należy również:

1) Pełną nazwę Oferenta;

2) Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;

3) Wycenę zamówienia zawierającą informacje o cenie brutto;

4) Osobę do kontaktu;

5) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:  Oferty można składać do 10.03.2015r. do godziny 15.00  osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie o ofertę – materiały biurowe”. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta. W toku badania i oceny oferty, Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących asortymentu zamawianego towaru.

6.Wybór oferty

Informacje o wyborze wykonawcy zamawiający umieści na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze. Wybrany wykonawca o przyjęciu oferty będzie niezwłocznie poinformowany.

 

 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 27.02.2015 16:00
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1200
Drukuj Stworz PDF