pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Agnieszki
Amalii

20

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

24.02.2017 14:42

Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie kursu pielęgnacji ogrodu  w ramach realizacji projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy”

ZP.8200.IV.14.2017

W związku z realizacją projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy” z Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja,  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o przedstawienie oferty na przeprowadzenie kursu pielęgnacji ogrodu – poziom podstawowy.

  1. Zamawiający

Powiat Górowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Przedmiot zamówienia   finansowany jest  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek powyżej 50 tys zł netto poniżej 30 000 EURO.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 KOD CPV:  80530000-8    usługi szkolenia  zawodowego

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu pielęgnacji ogrodu -poziom podstawowy  dla 24  osób posiadających status osoby niepełnosprawnej ( osoby ze znacznym, umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności) w tym osoby z ograniczoną sprawnością ruchową kończyny dolnej i górnej.  

Celem kursu jest osiągnięcie wiedzy i nabycie umiejętności  z zakresu pielęgnacji ogrodu-tajniki pielęgnacji ogrodu uwzględniając warunki klimatyczne i ich wpływ na rośliny, warunki pogodowe występujące w poszczególnych porach roku Kurs ma na celu przygotowanie uczestników projektu do pracy w ogrodnictwie, branży ogrodowej, szkółkach ogrodowych  lub do  założenia własnej działalności gospodarczej.  Liczba godzin kursu to 36 godzin lekcyjnych w tym 10 godzin teoretycznych i 26  godzin praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w wymiarze minimum 6 godzin lekcyjnych dziennie i obejmują zajęcia teoretyczne i praktyczne: zajęcia teoretyczne: prace wiosenne w ogrodzie, przygotowanie gleby w ogrodzie-nawożenie, sprzęt ogrodowy, jego zastosowanie i bezpieczne użytkowanie, podłoże w uprawach ogrodowych, rośliny jednoroczne i dwuletnie. W części praktycznej: zakładanie rabat ogrodowych, porządki w ogrodzie po zimie, przycinanie krzewów, sadzenie wiosenne roślin, pielęgnacja roślin po nasadzeniu, formowanie roślin, rozmnażanie roślin w pojemnikach. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych  w czasie trwania kursu, trener  przygotuje  z uczestnikami nasadzenie roślin do późniejszego ich wysadzenia przez uczestników w okresie trwania kursu, do gruntu w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca zapewni materiały i narzędzia do przeprowadzenia części praktycznej kursu oraz bezpieczeństwo i higienę pracy podczas kursu.

 Wykonawca zapewni uczestnikom  catering: 1 przerwa kawowa na którą składa się : ( kawa, herbata, woda ½ litra na osobę na każdy dzień, ciastka 150-200 g na osobę) oraz  obiad jednodaniowy ( drugie danie) w każdym dniu trwania kursu, z uwzględnieniem specyficznych potrzeb żywieniowych wynikających z niepełnosprawności uczestników tj.  diety bezglutenowej dla 1 osoby.  Koszt cateringu stanowi element ceny zamówienia. Wyżywienie dla uczestników należy zapewnić w miejscu prowadzenia części teoretycznej zajęć.

Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek zapoznać uczestników z jego zakresem tematycznym (programem), przekazać uczestnikom i zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć oraz zapewnić materiały dydaktyczne tj. np. skrypty, broszury, lub materiały drukowane ( drukowane większą czcionką nie mniejszą niż 13 z uwagi na specyficzne potrzeby uczestników), obejmujące swą tematyką program kursu, materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów oraz niezbędne materiały do zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu produkcji i pielęgnacji roślin oraz porządkowania terenów zielonych.    

Przekazane uczestnikom kursu materiały piśmiennicze  należy opatrzyć emblematem Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego ( logo udostępni zamawiający). Wykonawca w ostatnim dniu kursu przeprowadzi ankietę oceniającą ten kurs wśród jego uczestników.

Kurs zakończy się wydaniem zaświadczenia dla każdego uczestnika potwierdzającego udział, zgodnego z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych DZ U z 2014 poz. 622 . Zaświadczenie/certyfikat powinno zawierać emblemat Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblemat Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego według wzoru udostępnionego przez zamawiającego.

  1. Miejsce przeprowadzenia usługi

1) dotyczy zajęć teoretycznych: Województwo Dolnośląskie/Powiat Górowski/ miejscowość Góra. Miejsce do zajęć teoretycznych zapewnia wykonawca.  W ofercie  należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia części teoretycznej kursu( zajęć teoretycznych). Miejsce przeprowadzenia zajęć teoretycznych kursu musi być  w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się (bez barier architektonicznych).  

2) dotyczy zajęć praktycznych: Województwo Dolnośląskie/Powiat Górowski/ miejscowość Góra. Miejsce do zajęć praktycznych wskazane przez zamawiającego .

  1.  Termin realizacji zamówienia

1)  Kurs dla I edycji projektu dla 12 uczestników - czas trwania kursu  od 20.03.2017 r. do  

     24.03.2017 r.

2) Kurs dla II edycji projektu dla 12 uczestników –czas trwania kursu 19.03.2018r-23.03.2018r .  Harmonogram  kursu I i II edycji uzgodniony  będzie  po wyborze oferenta.

  1. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Dorota Baranowska- księgowa    65 543 28 96

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają doświadczenie w realizowaniu kursów zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali  w okresie ostatnich pięciu lat ( przed terminem składania ofert) co najmniej 2 kursy  zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usług,

2) dysponują kadrą prowadzącą/wykładowcą posiadają/cym wykształcenie wyższe  i uprawnienia pedagogiczne, ukończone seminaria związane z tematyką prowadzonych zajęć lub średnie techniczne i uprawnienia instruktora praktycznej nauki  zawodu,  legitymujący się doświadczeniem zawodowym  w postaci przeprowadzonych minimum 2 kursów zgodnych z przedmiotem zamówienia  oraz posiada doświadczenie zawodowe minimum 2 lata z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej pod warunkiem posiadania przez nową  osobę wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej,

3) posiadają aktualny Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz. U. z 2016 r., poz. 645 ze zm.),

4) dysponują odpowiednim miejscem do przeprowadzenia kursu w części teoretycznej.  Wyposażą miejsce przeprowadzenia kursu  w niezbędny  sprzęt, materiały i narzędzia umożliwiające każdemu uczestnikowi realizację zajęć podczas kursu tj indywidualizację pracy z każdym uczestnikiem niezbędną do nabycia umiejętności w zakresie pielęgnacji ogrodu  z uwzględnieniem niepełnosprawności uczestnika.

5) nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

  1. Kryterium oceny oferty są:

1) cena – waga kryterium 90% (90 pkt)

2) doświadczenie instytucji szkoleniowej – waga kryterium 10 % ( 10 pkt)

Sposób przyznania punktów: oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 90 pkt, pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona wg następującego wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 90

Cena oferty ocenianej

Przez doświadczenie badanej instytucji szkoleniowej/wykonawcy należy rozumieć ilość zorganizowanych i przeprowadzonych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem złożenia oferty szkoleń/kursów o tematyce zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usług. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w w/w kryterium wynosi 10 pkt. W/w kryterium będzie oceniane na podstawie zał. nr 2 – stosując sposób wyliczenia punktacji zgodnie z poniższą tabelą  w następujący sposób:

lp.

liczba przeprowadzonych kursów

liczba punktów

1

2

5

2

Od 3 do 4

7

3

5 i powyżej

10

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

   10.  Zamawiający zastrzega sobie, iż termin kursu  i liczba uczestników w I i II edycji  kursu może ulec zmianie  zgodnie z zawartą umową. Konieczność zmiany  terminów kursu z powodów niezależnych od zamawiającego. Zmiany umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez zamawiającego i wykonawcę. 

  1. Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty :

1) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

2) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert zgodnych swoją tematyką z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane-sporządzony wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.

3) Wykaz wykładowców/trenerów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, w tym oświadczenie trenera o posiadaniu doświadczenia minimum 2 lata pracy z  osobami niepełnosprawnymi.

4)  Szczegółowy program kursu stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego .

5)  Wzór zaświadczenia/certyfikatu, który otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu.

6)  Wypełniony preliminarz finansowy stanowiący załącznik nr 5a i 5b do zapytania ofertowego. 

7) Wykaz niezbędnych materiałów i narzędzi, które zapewni wykonawca, które będą wykorzystane przez uczestników w  części praktycznej kursu stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego .

8)  Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

9) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

10) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

11) W przypadku oferty osoby fizycznej i trenera oferent składa oświadczenie: łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zamawiającego i innych podmiotów, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

  1. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Kwota podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „Oferta na przeprowadzenie kursu pielęgnacji ogrodu.”

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia 06.03.2017 roku. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8 , 56-200 Góra lub przesłać pocztą tradycyjną  lub kurierską na podany powyżej adres. W przypadku poczty tradycyjnej liczy się data nadania ( w placówce pocztowej).

  1. Wykaz załączników :

1) załącznik nr 1 – Formularz oferty

2) załącznik nr 2  Wykaz realizowanych usług

3) załącznik nr 3  Wykaz wykładowców/trenerów

4) załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu

5) załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy

6) załącznik nr 6 wykaz niezbędnych materiałów i narzędzi, które przygotuje wykonawca, które  będą wykorzystane przez uczestników w części  praktycznej kursu

7)  załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

8) załącznik nr 8 Wzór umowy

 

                                                                                                                                                            Zatwierdziła

                                                                                                                                              Kierownik PCPR w Górze

                                                                                                                                                      Bożena Merta

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 8 Wzór umowy 2017-02-24 14:48:09 Redakcja
załącznik Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2017-02-24 14:46:23 Redakcja
załącznik Załącznik nr 6 Wykaz niezbędnych materiałów i narzędzi 2017-02-24 14:46:02 Redakcja
załącznik Załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy 2017-02-24 14:45:50 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu 2017-02-24 14:45:27 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Wykaz wykładowców/trenerów 2017-02-24 14:45:15 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Wykaz realizowanych usług 2017-02-24 14:45:01 Redakcja
załącznik Załącznik nr 1 Formularz oferty 2017-02-24 14:44:40 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 24.02.2017 14:42
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1218
Drukuj Stworz PDF