pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Cecylii
Jonatana

22

listopad

PWŚCPSN
1    1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30  

Ogłoszenie o naborze

12.08.2016 10:32

Ogłoszenie o naborze

Powiatowe Centrum  Pomocy Rodzinie w Górze ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

I. Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze

 ul Armii Polskiej 8    56-200 Góra

II. Określenie stanowiska pracy: stanowisko ds. administracyjnych- inspektor

II. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,

5) wykształcenie minimum średnie preferowane ekonomiczne,

6) minimum 5 lat stażu pracy w administracji i księgowości,

7) znajomość przepisów:

a) ustawy o finansach publicznych,

b) ustawy o rachunkowości,

c) ustawy o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,

d) ustawy –kodeks postępowania administracyjnego,

e) ustawy prawo zamówień publicznych,

f) ustawy-kodeks pracy.

8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów komputerowych,

 ( pakiet MS-Word, Eksel, poczta elektroniczna, Internet, program Bestia),

9) dobra znajomość ksiąg rachunkowych i ewidencji księgowej,

10) dobra znajomość klasyfikacji budżetowej,

  IV. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane zamieszkiwanie na terenie powiatu górowskiego,

2) prawo jazdy kat B,

3) umiejętność pracy w zespole,

4) komunikatywność,

5) dyspozycyjność,

6) umiejętność logicznego myślenia,

7) umiejętność redagowania pism,

8) umiejętność tworzenia wewnętrznych procedur,

9) umiejętność korzystania z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

  V. Warunki pracy :

1) praca biurowa,

2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy ( 40 godzin w pięciotygodniowym tygodniu pracy 8 godz. na dobę),

3) budynek piętro rwy , stanowisko pracy na parterze, podjazd i winda do budynku,

4) stanowisko pracy wyposażone w komputer, drukarkę, kserokopiarkę, telefon, niszczarkę,

5) na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe, do uciążliwych czynników należy praca w wymuszonej pozycji ciała, obciążenie wzroku i presja czasu.

VI.  Zakres zadań do wykonania:

1) prowadzenie spraw kadrowych jednostki w pełnym wymiarze, ewidencji czasu pracy, dokumentacji związanej  ze stosunkiem pracy pracowników

2) prowadzenie ewidencji kancelaryjnej,

3) prowadzenie zamówień publicznych w ramach projektu unijnego,

4) prowadzenie ewidencji księgowej projektu z RPO WD i jego sprawozdawczość,

5) prowadzenie i rozliczanie dodatku wychowawczego w pieczy  zastępczej w ramach Programu 500 plus,

6) prowadzenie zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych w tym sprawozdawczości,

7) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

VII. Dokumenty wymagane:

1) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,

2) dotychczasowe świadectwa pracy,

3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych,

4) życiorys i list motywacyjny,

5) oświadczenie o niekaralności,

6) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych ,

7) kwestionariusz osobowy kandydata,

8) oświadczenie o przeciwwskazaniach zdrowotnych.

VIII.  Inne informacje:

Umowa  na czas określony z możliwością przedłużenia. Wymagane dokumenty  w zaklejonej kopercie z adresem zwrotnym  z napisem  „ nabór na stanowisko urzędnicze” należy złożyć w terminie do dnia 22 sierpnia 2016 do godz. 15,00  pocztą tradycyjną   lub osobiście   (decyduje data wpływu do jednostki)  na adres Powiatowe Centrum  Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8 56-200 Góra wraz  z adresem kandydata. Dokumenty przesłane poczta elektroniczną, faksem oraz  które wpłyną w terminie późniejszym nie będą brane pod uwagę,

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, termin rozpoczęcia pracy 22.09.2016r Dodatkowe informacje pod numerem 65 543 28 96 – kierownik jednostki, PCPR w Górze zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyn. 

 

                                                                                                                    Kierownik PCPR w  Górze

                                                                                                                             Bożena Merta

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 12.08.2016 10:32
Data ostatniej modyfikacji: 12.08.2016 10:33
Liczba wyświetleń: 1197
Drukuj Stworz PDF