pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Balladyny
Lilli

30

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €

23.09.2016 14:02

 

Działając zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2015 poz. 2164 z późn. zm.)  oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem nr 13 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze z dnia  08 września 2016 roku (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości  poniżej 30 000 euro) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ogłasza zapytanie ofertowe  dotyczące wykonania materiałów poligraficznych do projektu:  Regionalny Program Operacyjny  Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej pt. „Człowiek jest zawsze najważniejszy”, Oś priorytetowa 9 włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja-konkursy horyzontalne, pierwszy typ  operacji 9.1 A  

1. Przedmiot zamówienia:

L.p. 

Przedmiot

Ilość

Kolor

1.

Ulotka składana A4 z projektem, według wskazówek zamawiającego

200 sztuk

Pełen kolor

2.

Naklejka o wym.: szer. 18 cm, wys. 6 cm z projektem, według wskazówek zamawiającego

300 arkuszy po 8 naklejek w każdym

Pełen kolor

3.

Plakat (papier kreda 170g) o wym. szer. 42 cm, wys. 59 cm z projektem, według wskazówek zamawiającego

50 szt.

Pełen kolor

4.

Teczka A4 ekoskóra czarna z nadrukiem, według wskazówek zamawiającego

36 szt.

Biały kolor nadruku

 2. Termin realizacji zamówienia :

Od 06.10.2016 do 17.10.2016r.

3. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zastosowane będą następujące kryteria wyboru oferty

1)     cena,

2)     zgodność zamówienia z warunkami określonymi przez zamawiającego.

4. Warunki płatności:

Faktura VAT lub rachunek wystawiony na: materiały poligraficzne  z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 31.12.2016r. bez naliczania odsetek.

5. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

6. W ofercie uwzględnić należy również:

 1) Pełną nazwę Oferenta;

2) Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;

3) Wycenę zamówienia zawierającą informacje o cenie brutto;

4) Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego;

5) Osobę do kontaktu;

6) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.

7. Miejsce oraz termin składania ofert 

1. Oferty można składać do 29.09.2016r. do godziny 15.00  osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. Na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe materiały poligraficzne”.

2. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.

3. W toku badania i oceny oferty, Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.

  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienie od wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

 

 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 23.09.2016 14:02
Data ostatniej modyfikacji: 23.09.2016 14:13
Liczba wyświetleń: 803
Drukuj Stworz PDF