pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Sergiusza
Teofila

27

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

11.01.2017 15:07


                                                                                                        

Zapytanie ofertowe
w trybie od 20 do 50 tys złotych netto
ZP.8200.IV.9.2017


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o złożenie oferty na przeprowadzenie zajęć warsztatowych 2- dniowych stacjonarnych na temat asertywności.
Zajęcia odbywać się będą w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze projektu Człowiek jest zawsze najważniejszy z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 9 Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna Integracja-konkursy horyzontalne, pierwszy typ operacji 9.1.A. Konkurs nr: RPDS.09.01.01-IP.02.02-008/15


1.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć warsztatowych 2- dniowych stacjonarnych z zakresu asertywności.
Prosimy o przedstawienie oferty na zajęcia warsztatowe na temat „ Asertywność-trening kształtowania kompetencji życiowych w dokonywaniu zmian”. Udział w zajęciach ma na celu zwiększenie poczucia własnej skuteczności osobistej do zmiany sytuacji życiowej, doskonalenie umiejętności uczestników projektu z zakresu asertywności, skutecznej komunikacji i autoprezentacji oraz podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych jak również w pełni wypełnianie ról społecznych.
W zajęciach uczestniczyć będzie 72 osobowa grupa osób niepełnosprawnych – 48 kobiet i 24 mężczyzn w wieku od 30 do 64 roku życia, nieaktywnych zawodowo.
Uczestnicy są osobami z różnymi dysfunkcjami i z różnym stopniem niepełnosprawności. Znaczącą grupę stanowią osoby o znacznym stopniu niepełnosprawności z dysfunkcją ( 05-R) i innymi dysfunkcjami ( 04-O, 10-N, 07-S. 11-I) utrudniającymi poruszanie się, które wymagają całkowitej pomocy osoby drugiej, oraz osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, które wymagają częściowej pomocy osoby drugiej. Dlatego też podczas zajęć obecnych będzie 3 opiekunów z PCPR, którzy będą pomagać tym osobom, wspierać, monitorować i nadzorować przebieg realizowanych zajęć.


2.Termin realizacji zamówienia:
2.1 I edycja projektu 30-31 01. 2017 – 36 osób ( 24 kobiety i 12 mężczyzn).
2.2 II edycja projektu 29-30.08.2017 – 36 osób ( 24 kobiety i 12 mężczyzn).


3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przeprowadzenie 2 dniowych zajęć warsztatowych stacjonarnych :„ Asertywność –trening kształtowania kompetencji życiowych w dokonywaniu zmian”

2) wymiar godzin zajęć: I edycja łącznie 16 godzin dydaktycznych po 8 każdego dnia,
II edycja łącznie 16 godzin dydaktycznych po 8 każdego dnia . Razem 32 godziny dydaktyczne,
3) ćwiczenia relaksacyjne zwiększające percepcje motywacji w pierwszym i drugim dniu zajęć, przed budynkiem lub w budynku w miejscu zajęć w razie niedogodnych warunków pogodowych,
4) trener prowadzący zajęcia-wykształcenie wyższe magisterskie z doświadczeniem zawodowym, posiadający kompetencje trenerskie , pedagogiczne, minimum 2 lata pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć ( co najmniej czterokrotnie prowadzone grupowe zajęcia o tematyce podanej w zapytaniu dla co najmniej grupy 20 osobowej co zostanie potwierdzone przez dołączenie do oferty referencji, kopie dokumentów potwierdzających , iż osoba/y wskazane do prowadzenia zajęć posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe.
5) miejsce przeprowadzenia zajęć – miasto Góra. Należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia zajęć.
6) sala wykładowa wyposażona w białą tablicę z markerami, rzutnik, flipchart, nagłośnienie, dostęp do światła dziennego, możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej, miejsce przeprowadzenia zajęć w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
7) wyżywienie dla 72 osób ( I edycja 36 osób, II edycja 36 osób) tj: serwis kawowy podczas zajęć (kawa,herbata, woda1/2 litra na osobę na każdy dzień, soki, cytryna, ciastka ) i obiad jednodaniowy-drugie danie. Przerwa kawowa w pierwszym i drugim dniu po 15 minut, obiad w każdym dniu zajęć,
8) materiały dydaktyczne –teczka, długopis, dokładny plan zajęć, notatnik,
9) dziennik zajęć.


4. Obowiązki zamawiającego
1) listy obecności podczas zajęć,
2) listy odbioru materiałów dydaktycznych,
3) ankiety ewaluacyjne,
4) logotypy,
5) plakaty z oznaczeniem projektu.
6) dokumentacja zdjęciowa.
7) opracowanie zaświadczenia potwierdzającego udział uczestnika w zajęciach.


5. W cenie oferty należy uwzględnić:
1) wynagrodzenie trenera,
2) dokładny program zajęć,
3) ćwiczenia relaksacyjne,
4) materiały dydaktyczne.
5) wynajem sali,
6) catering ( przerwa kawowa i obiad w każdym dniu zajęć).


6. Kryteria wyboru oferty:
Przy wyborze oferty zastosowana będzie następująca procedura oceny oferty:
1) możliwości w realizowaniu zadania przez podmiot (program zajęć, wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej), 0-9 pkt
2) kalkulacja kosztów realizacji zadania w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania – cena 0- 3 pkt
3) Infrastruktura i zaplecze techniczne (dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych 0-3 pkt
Za spełnienie danego kryterium przyznawane będą punkty w przedziałach podanych powyżej, za spełnienie kryterium w części przewiduje się przyznanie punktów cząstkowych. Maksymalna liczba punktów 15.
7. Termin płatność
  Faktura VAT lub rachunek wystawiony na przeprowadzenie zajęć warsztatowych z terminem płatności 30 dni. Płatność przelewem na konto bankowe wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez zamawiającego protokołu należytego wykonaniu usługi.


8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty mogą składać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług w zakresie przeprowadzania zajęć opisanych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim warunkom zamawiającego określonym w zapytaniu ofertowym i uzyska najwyższą liczbę punktów.
9. Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. W treści oferty należy uwzględnić:
1) dokładny program zajęć z uwzględnieniem czasu trwania poszczególnych bloków tematycznych,
2) kompetencje trenera ( dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie),
3) doświadczenie trenera ( dokumenty potwierdzające przeprowadzone zajęcia),
4) wykaz materiałów dydaktycznych,
5) catering,
6) salę na zajęcia,
7) wartość brutto zamówienia z wyszczególnieniem wartości brutto za przeprowadzenie zajęć warsztatowych 2-dniowych stacjonarnych dla I edycji 36 osób oraz za przeprowadzenie zajęć warsztatowych 2 –dniowych stacjonarnych dla II edycji 36 osób.

Ogólna wartość wykonania zamówienia podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego załącznik nr 1 do oferty. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „ Oferta na przeprowadzenie zajęć warsztatowych 2-dniowych stacjonarnych .”
Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia zajęć ( trenera) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku na potrzeby projektu w systemie SL 2014 .
2) W przypadku oferty osoby fizycznej, trenera, oferent składa oświadczenie o treści „ :łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i EFS oraz działań finansowanych z innych źródeł w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie”.


10 Miejsce i termin złożenia oferty
  Ofertę należy złożyć w terminie do 18 stycznia 2017r. do godziny 15.00 osobiście, pocztą kurierską lub tradycyjną na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze, ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra.
Oferty niespełniające podanych w zapytaniu ofertowym wymogów oraz złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty lub unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyny.
Informacje o wyborze oferty zamawiający umieści na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz niezwłocznie poinformuje wykonawcę. Zamawiający wyklucza możliwość wniesienia protestu lub odwołania. Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega ustawie prawo zamówień publicznych.
11. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami


Dorota Baranowska- księgowa- e-mail: pcpr.gora.kadry@gmail.com 543 28 96

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Załącznik :
Załącznik nr 1 Preliminarz finansowy


Zatwierdził
Kierownik PCPR w Górze
Bożena Merta

 

 

 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik preliminarz finansowy 2017-01-12 09:08:30 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 11.01.2017 15:07
Data ostatniej modyfikacji: 11.01.2017 15:08
Liczba wyświetleń: 990
Drukuj Stworz PDF