pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Bogny
Walerii

28

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

26.01.2017 13:27

 

 

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie kursu komputerowego „Podstawy obsługi komputera i stron internetowych ‘’ w ramach realizacji projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy”

ZP.8200.IV. 10.2017

W związku z realizacją projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy” z Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne , działanie 9.1 Aktywna integracja,  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o przedstawienie oferty na przeprowadzenie kursu „Podstawy obsługi komputera i stron internetowych”.

1. Zamawiający

Powiat Górowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

2. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Przedmiot zamówienia   finansowany jest  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek powyżej 50 tys zł netto poniżej 30 000 EURO.

3. Opis przedmiotu zamówienia

 KOD CPV: 80533100-0 Usługi  szkolenia komputerowego.

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  kursu komputerowego „Podstawy obsługi komputera i stron internetowych”  dla 72 osób posiadających status osoby niepełnosprawnej. Kurs obejmuje 2 edycje projektu : I edycja w 2017 roku dla 36 osób z podziałem na 2 grupy, II edycja w 2018 roku dla 36 osób z podziałem na 2 grupy.

 Celem kursu jest osiągnięcie wiedzy i nabycie umiejętności niezbędnych do  obsługi komputera i stron internetowych zarówno w pracy zawodowej jak również w życiu  codziennym w zakresie : podstawy obsługi komputera, wprowadzenie do korzystania z usług internetowych, MS WORD- wprowadzenie do wykorzystania w pracy, MS EXCEL- wprowadzenie do wykorzystania w pracy.  Liczba godzin kursu 35 godzin lekcyjnych.  Zajęcia odbywać się będą w wymiarze min 6 godzin lekcyjnych dziennie. Kurs komputerowy kończy się nabyciem umiejętności dla 62 osób i uzyskaniem kwalifikacji np.  system ECDL dla 10 osób z I edycji projektu w zakresie podstaw obsługi komputera i stron internetowych. Wykonawca przeprowadzi minimum 15 godzin lekcyjnych repetytorium dla grupy 10 osobowej przed przystąpieniem do egzaminu np. ECDL. Wykonawca zapewni uczestnikom  catering: 1 przerwa kawowa na którą składa się : ( kawa, herbata, woda ½ litra na osobę na każdy dzień, ciastka 150-200 g na osobę) oraz  obiad jednodaniowy ( drugie danie)  w każdym dniu trwania kursu, z uwzględnieniem specyficznych potrzeb żywieniowych wynikających z niepełnosprawności uczestników tj.  diety bezglutenowej dla 2 osób.  

 Koszt cateringu stanowi element ceny zamówienia. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek zapoznać uczestników z jego zakresem tematycznym (programem), przekazać uczestnikom i zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć oraz zapewnić materiały dydaktyczne tj. np. skrypty, broszury, pendrive lub materiały drukowane ( drukowane większą czcionką nie mniejszą niż 13 z uwagi na specyficzne potrzeby uczestników, obejmujące swą tematyką program kursu oraz materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów).

Przekazane uczestnikom kursu materiały należy opatrzyć emblematem Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego ( logo udostępni zamawiający).

Wykonawca w ostatnim dniu kursu przeprowadzi ankietę oceniającą ten kurs wśród jego uczestników.

Kurs  zakończy się wydaniem zaświadczenia zgodnego z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych DZ U z 2012 poz. 186 dla 62 uczestników  oraz przeprowadzenie egzaminu i wydanie certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji np. ECDL dla 10 uczestników.  Zaświadczenie/certyfikat powinno zawierać emblemat Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblemat Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego według wzoru udostępnionego przez zamawiającego.

4. Miejsce przeprowadzenia usługi

 Województwo Dolnośląskie/Powiat Górowski/ miejscowość Góra.

 W ofercie  należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia kursu. Miejsce przeprowadzenia  kursu musi być  w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się (bez barier architektonicznych).  

5. Termin realizacji zamówienia

1) Kurs dla I edycji projektu dla 36 uczestników z podziałem na 2 grupy, każda grupa po 18 osób:

1.1     I grupa czas trwania kursu  od 13.02.2017 r. do 17.02.2017 r.

1.2     II grupa czas trwania kursu od 20.02.2017 r. do  24.02.2017 r.

W  I edycji projektu kurs komputerowy dla 26 uczestników kończy się osiągnięciem umiejętności,  a dla 10 uczestników  kończy się osiągnięciem kwalifikacji.

2) Kurs dla II edycji projektu dla 36 uczestników z podziałem na 2 grupy, każda grupa po 18 osób:  

2.1      I grupa czas trwania kursu  od 19.02.2018 r. do 23.02.2018 r.

2.2    II grupa czas trwania kursu od 26.02.2018 r. do 02.03.2018 r.

W  II edycji projektu, kurs komputerowy dla  36 uczestników kończy się osiągnięciem umiejętności. Godziny kursu uzgodnione będą po wyborze oferenta.

6. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Dorota Baranowska- księgowa    65 543 28 96

7. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają doświadczenie w realizowaniu kursów zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w ciągu czterech  ostatnich lat przed dniem składania oferty co najmniej 3 kursy zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usługi;

2) dysponują kadrą z doświadczeniem zawodowym w postaci przeprowadzonych min. 3 kursów dla osób niepełnosprawnych w ostatnich czterech latach. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej pod warunkiem posiadania przez nową osobę wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej;

3) posiadają aktualny Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz. U. z 2016 r., poz. 645 ze zm.);

4) dysponują odpowiednim miejscem do przeprowadzenia kursu wyposażonym w sprzęt umożliwiający każdemu uczestnikowi realizację zajęć podczas kursu tj indywidualizacja pracy z każdym uczestnikiem-dla każdej osoby samodzielne stanowisko z komputerem z wymaganym oprogramowaniem i dostępem do Internetu;

5) nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne

8. Kryterium oceny oferty są:

1) cena – waga kryterium 80% (80 pkt)

2) doświadczenie instytucji szkoleniowej – waga kryterium 20 % ( 20 pkt)

Sposób przyznania punktów: oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 80 pkt, pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona wg następującego wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 80

Cena oferty ocenianej

Przez doświadczenie badanej instytucji szkoleniowej/ wykonawcy należy rozumieć ilość zorganizowanych i przeprowadzonych szkoleń/ kursów o podanej tematyce z należytą starannością w okresie czterech lat potwierdzone referencjami,  przed terminem złożenia oferty. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w w/w kryterium wynosi 20 pkt. W/w kryterium będzie oceniane na podstawie zał. nr 2 – stosując sposób wyliczenia punktacji zgodnie z poniższą tabelą  w następujący sposób:

lp

liczba przeprowadzonych kursów

liczba punktów

1

0-2

0

2

3

1

3

Od 4 do 5

7

4

Od 6 do 7

14

5

8 i powyżej

20

 

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin kursu  i liczba uczestników w I i II edycji  kursu może ulec zmianie  zgodnie z zawartą umową,  konieczność zmiany terminów kursu z powodów niezależnych od zamawiającego.

11. Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty :

1) Aktualny wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

2) Wykaz usług przeprowadzonych w ostatnich czterech  latach zgodnych w nazwie z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane- sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług

3) Wykaz wykładowców/trenerów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

4)  Szczegółowy program kursu stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego .

5)  Wzór zaświadczenia/certyfikatu, który otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu.

6)   Wypełniony preliminarz finansowy stanowiący załącznik nr 5a i 5b do zapytania ofertowego.  

7)  Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

8) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert, lub inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

9) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

10) W przypadku oferty osoby fizycznej i trenera oferent składa oświadczenie: łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zamawiającego i innych podmiotów, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

12. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

13. Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Kwota podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „ Oferta na przeprowadzenie kursu komputerowego.”

14. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia 02.02.2017 roku  do godziny 15,00 Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8 , 56-200 Góra lub przesłać pocztą na podany powyżej adres.

15. Wykaz załączników :

1) załącznik nr 1 – Formularz oferty

2) załącznik nr 2  Wykaz zrealizowanych usług

3) załącznik nr 3  Wykaz wykładowców/trenerów

4) załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu

5) załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy

6)  załącznik nr 6 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

7) załącznik nr 7 wzór umowy

 

 

                                                                                                                       Zatwierdził

                                                                                                          Kierownik PCPR w Górze

                                                                                                                  Bożena Merta

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 7 Wzór umowy 2017-01-26 13:32:38 Redakcja
załącznik Załącznik nr 6 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2017-01-26 13:32:08 Redakcja
załącznik Załącznik nr 5 a i 5 b Preliminarz finansowy 2017-01-26 13:31:27 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu 2017-01-26 13:30:44 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Wykaz wykładowców/trenerów 2017-01-26 13:30:16 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Wykaz zrealizowanych usług 2017-01-26 13:29:25 Redakcja
załącznik Załącznik Nr 1 Formularz oferty 2017-01-26 13:28:23 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 26.01.2017 13:27
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1051
Drukuj Stworz PDF