pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Marii
Marzeny

26

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

23.02.2017 14:19

 

 

Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie kursu florystycznego  w ramach realizacji projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy”

ZP.8200.IV. 13.2017

W związku z realizacją projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy” z Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja,  współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o przedstawienie oferty na przeprowadzenie kursu florystycznego – poziom podstawowy.

  1. Zamawiający

Powiat Górowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Przedmiot zamówienia   finansowany jest  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek powyżej 50 tys zł netto poniżej 30 000 EURO.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 KOD CPV     805300008  usługi  szkolenia zawodowego

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  kursu florystycznego  -poziom podstawowy   dla 48  osób ( kobiet) posiadających status osoby niepełnosprawnej ( osoby ze znacznym, umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności).  Celem kursu jest osiągnięcie wiedzy i nabycie umiejętności  z zakresu florystyki . Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do pracy w kwiaciarni, studio florystycznym lub do założenia własnej działalności gospodarczej.   Liczba godzin kursu to 36 godzin lekcyjnych w tym 7 godzin teoretycznych i 29 godzin praktycznych.  Zajęcia odbywać się będą w wymiarze minimum 6 godzin lekcyjnych dziennie i obejmują: w części teoretycznej: teorię barw i kompozycji, tworzenie kompozycji kwiatowych i sposób łączenia kolorów, wiadomości z zakresu botaniki i pielęgnacji roślin, zagadnienia potrzebne w handlu detalicznym i w  pracy z klientem.   W części praktycznej: kompozycje okolicznościowe, bukiety i aranżacje w naczyniach, florystyka ślubna, pogrzebowa, komunijna i świąteczna, techniki układania kwiatów, dekoracja stołów, sztuka układania kwiatów w wazonach, wykonywanie projektów dekoracji roślinnych, układanie wiązanek okolicznościowych-koszy, pakowanie kompozycji oraz  przygotowywanie wystaw. 

Praca na żywych kwiatach minimum 5 gatunków, dodatki florystyczne , narzędzia i materiały dla uczestników do zajęć. Uczestnik ma nabyć umiejętności pozwalające samodzielnie wykonywać dekoracje, nabyć umiejętności doboru materiału do tworzenia dekoracji roślinnych, zdobyć  wiedzę  z dziedziny florystyki, botaniki, pielęgnacji roślin i umiejętności porad klientom. Wykonawca  zapewni niezbędne materiały i narzędzia pracy oraz bezpieczeństwo i higienę pracy podczas kursu.

 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu  catering: 1 przerwa kawowa na którą składa się : (kawa, herbata, woda ½ litra na osobę na każdy dzień, ciastka 150-200 g na osobę) oraz  obiad jednodaniowy (drugie danie)  w każdym dniu trwania kursu, z uwzględnieniem specyficznych potrzeb żywieniowych wynikających z niepełnosprawności uczestników tj  diety bezglutenowej dla 2 osób.  Koszt cateringu stanowi element ceny zamówienia. Wyżywienie dla uczestników należy zapewnić w miejscu prowadzenia zajęć.

Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek zapoznać uczestników z jego zakresem tematycznym (programem), przekazać uczestnikom i zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć oraz zapewnić materiały dydaktyczne tj. np. skrypty, broszury, lub materiały drukowane ( drukowane większą czcionką nie mniejszą niż 13 z uwagi na specyficzne potrzeby uczestników), obejmujące swą tematyką program kursu, materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów oraz materiały do zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu florystyki.

Przekazane uczestnikom kursu materiały piśmiennicze należy opatrzyć emblematem Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego ( logo udostępni zamawiający).

Wykonawca w ostatnim dniu kursu przeprowadzi ankietę oceniającą ten kurs wśród jego uczestników.

Kurs zakończy się wydaniem zaświadczenia dla każdego uczestnika potwierdzającego udział, zgodnego z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych DZ U z 2014 poz 622. Zaświadczenie/certyfikat powinno zawierać emblemat Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblemat Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego według wzoru udostępnionego przez zamawiającego.

  1. Miejsce przeprowadzenia usługi

 Województwo Dolnośląskie/Powiat Górowski/ miejscowość Góra.

 W ofercie  należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia kursu. Miejsce przeprowadzenia  kursu musi być  w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się (bez barier architektonicznych). Zajęcia teoretyczne i praktyczne należy przeprowadzić w tym samym miejscu.

  1. Termin realizacji zamówienia 

1) Kurs dla I edycji projektu dla 24 uczestników - czas trwania kursu od 20.03.2017 r. do  24.03.2017 r.

2) Kurs dla II edycji projektu dla 24 uczestników –czas trwania kursu 19.03.2018r-23.03.2018 r . Harmonogram kursu I i II edycji  uzgodniony będzie  po wyborze oferenta.

  1. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Dorota Baranowska- księgowa    65 543 28 96

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają doświadczenie w realizowaniu kursów zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat ( przed terminem składania ofert)  co najmniej 2 kursy zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usług,

2) dysponują kadrą prowadzącą/wykładowcą posiadają/cym wykształcenie wyższe  i uprawnienia pedagogiczne, ukończone seminaria związane z tematyką prowadzonych zajęć lub średnie techniczne i uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu, legitymujący się doświadczeniem zawodowym  w postaci przeprowadzonych minimum 2 kursów  zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz posiada doświadczenie  minimum 2 lata pracy  z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej pod warunkiem posiadania przez nową  osobę wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej,

3) posiadają aktualny Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz. U.  z 2016 r., poz. 645 ze zm.),

4) dysponują odpowiednim miejscem do przeprowadzenia kursu w części teoretycznej i praktycznej. Wyposażą miejsce przeprowadzenia kursu w sprzęt, materiały i narzędzia umożliwiające każdemu uczestnikowi realizację zajęć podczas kursu tj indywidualizację pracy z każdym uczestnikiem niezbędną do nabycia umiejętności florystycznych z uwzględnieniem niepełnosprawności uczestnika,

5) nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne .

8. Kryterium oceny oferty są:

1) cena – waga kryterium 90% (90 pkt)

2) doświadczenie instytucji szkoleniowej – waga kryterium 10 % ( 10 pkt)

Sposób przyznania punktów: oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 90 pkt, pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona wg następującego wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 90

Cena oferty ocenianej

Przez doświadczenie badanej instytucji szkoleniowej/ wykonawcy należy rozumieć ilość zorganizowanych i przeprowadzonych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem złożenia oferty  szkoleń/ kursów o tematyce zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i  staranne wykonanie usług.  Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w w/w kryterium wynosi 10 pkt. W/w kryterium będzie oceniane na podstawie zał. nr 2 – stosując sposób wyliczenia punktacji zgodnie z poniższą tabelą  w następujący sposób:

Lp.

liczba przeprowadzonych kursów

liczba punktów

1

2

5

2

Od 3 do 4

7

3

5 i powyżej

10

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin kursu i liczba uczestników w I i II edycji  kursu może ulec zmianie  zgodnie z zawartą umową. Konieczność zmiany  terminów kursu z powodów niezależnych od zamawiającego. Zmiany umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez zamawiającego i wykonawcę.
  3. Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty :

1) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

2) Wykaz usług zrealizowanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert,  zgodnych swoją tematyką  z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane- sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.

3) Wykaz wykładowców/trenerów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w tym oświadczenie trenera o posiadaniu doświadczenia minimum 2 lata pracy z  osobami niepełnosprawnymi.

4)  Szczegółowy program kursu stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego .

5)  Wzór zaświadczenia/certyfikatu, który otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu.

6) Wypełniony preliminarz finansowy stanowiący załącznik nr 5a i 5b do zapytania ofertowego. 

7) Wykaz niezbędnych  materiałów i narzędzi, które zapewni wykonawca, które będą wykorzystane przez uczestników w  części praktycznej kursu stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

8)  Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

9) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

10) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

11) W przypadku oferty osoby fizycznej i trenera oferent składa oświadczenie: łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych zamawiającego i innych podmiotów, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

  1. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Kwota podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „ Oferta na przeprowadzenie kursu florystycznego.”

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia 03.03.2017 roku. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra lub przesłać pocztą tradycyjną  lub kurierską na podany powyżej adres. W przypadku poczty tradycyjnej liczy się data nadania ( w placówce pocztowej).

  1. Wykaz załączników :

1) załącznik nr 1 – Formularz oferty

2) załącznik nr 2  Wykaz zrealizowanych usług

3) załącznik nr 3  Wykaz wykładowców/trenerów i oświadczenie trenera wskazanego do     prowadzenia  kursu

4) załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu

5) załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy

6) załącznik nr 6  Wykaz niezbędnych  materiałów i narzędzi, które zapewni wykonawca, które  będą wykorzystane przez uczestników  w części  praktycznej kursu

7)  załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

8) załącznik nr 8 Wzór umowy

 

             Zatwierdziła

 Kierownik PCPR w Górze

       Bożena Merta

                                                                                                                                                

 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 6 Wykaz niezbędnych materiałów i narzędzi 2017-02-23 14:28:01 Redakcja
załącznik Załącznik nr 8 Wzór umowy 2017-02-23 14:25:18 Redakcja
załącznik Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2017-02-23 14:24:55 Redakcja
załącznik Załącznik nr 5a i 5b Preliminarz finansowy 2017-02-23 14:23:39 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Szczegółowy program kursu 2017-02-23 14:23:08 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Wykaz wykładowców/trenerów 2017-02-23 14:22:22 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Wykaz realizowanych usług 2017-02-23 14:21:43 Redakcja
załącznik Załącznik nr 1 Formularz oferty 2017-02-23 14:21:03 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 23.02.2017 14:19
Data ostatniej modyfikacji: 23.02.2017 14:26
Liczba wyświetleń: 1171
Drukuj Stworz PDF