pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Marii
Marzeny

26

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

23.03.2017 15:09

Zapytanie ofertowe
na przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych  w ramach realizacji projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy”

ZP.8200.IV. 15.2017

W związku z realizacją projektu „Człowiek jest zawsze najważniejszy” z Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja, - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze prosi o przedstawienie oferty na przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych.

1. Zamawiający

Powiat Górowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

2. Tryb udzielenia zamówienia

Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Przedmiot zamówienia   finansowany jest  przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wydatek powyżej 50 tys zł netto poniżej 30 000 EURO.

3. Opis przedmiotu zamówienia

 KOD CPV    85312500-4   usługi rehabilitacyjne  

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych  dla uczestników projektu. W zajęciach uczestniczyć będzie 36 osób posiadających status osoby niepełnosprawnej: 24 kobiety i 12 mężczyzn w wieku od 30 do 64 roku życia. Uczestnicy są osobami z różnymi dysfunkcjami i z różnym stopniem niepełnosprawności, osoby ze znacznym, umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności  z niepełnosprawnością sprzężoną, z przyczyną niepełnosprawności: narządu ruchu, narządu wzroku, układu krążenia, schorzenia kardiologiczne, neurologiczne, oddechowe, endokrynologiczne, pokarmowe, nowotworowe i inne. W grupie są osoby ze znacznym i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności,  z niedowładem połowiczym, ograniczoną sprawnością kończyny dolnej i górnej mających problemy w poruszaniu się, które wymagają całkowitej lub częściowej pomocy osoby drugiej, dlatego też podczas zajęć obecnych będzie 4 opiekunów, którzy będą pomagać tym osobom, wspierać, monitorować i nadzorować przebieg zajęć.  

  Celem zajęć rehabilitacyjnych jest niwelowanie skutków niepełnosprawności, przywrócenie sprawności fizycznej i psychicznej uczestników. Zajęcia mają  na celu    poprawę koordynacji ruchowej, zmniejszenie problemów z układem krążenia, zwiększenie sprawności mięśni, wyrobienie dbałości o zdrowie  jak również przełamywanie barier związanych z niepełnosprawnością, zwiększenie motywacji do walki z chorobą i odbudowanie wiary uczestników we własne możliwości pomimo ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, tak  by w pełni wypełniać role społeczne i zawodowe.

Wykonawca zapewni uczestnikom transport autokarem  w obie strony (- Góra-miejsce zajęć. Miejsce zajęć-Góra) Przewoźnik musi posiadać wykupioną polisę NNW dla pasażerów. Autokar musi spełniać następujące wymogi: rocznik autokaru nie starszy niż 2010 rok, ilość miejsc siedzących minimum 40, wyposażony w toaletę, posiadać ważne badanie techniczne i w pełni sprawny technicznie, posiadać wykupioną polisę OC. Czas pobytu na zajęciach  od 23.04.2017  do 29.04.2017 roku tj. wyjazd z Góry w dniu 23.04.2017 dojazd na miejsce zajęć o godz. 16.00 Pobyt 5 pełnych dni, wyjazd z miejsca  zajęć do Góry  o godz. 14.30 w dniu-  29.04.2017 roku. Zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych: 1 pokój - z łazienką wyposażoną w kabinę prysznicową z niskim brodzikiem, lub bez, siedzisko  oraz uchwyty, dla pozostałych osób pokoje 2 osobowe z łazienką - wszystkie wyposażone w czajnik, ręcznik i łóżka pojedyncze. Razem 20 pokoi 2 osobowych.

Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć pełne wyżywienie: pierwszy dzień pobytu kolacja, w następne dni śniadanie, obiad dwudaniowy, przerwa kawowa, kolacja. W dniu wyjazdu śniadanie, obiad dwudaniowy, przerwa kawowa. - Przerwa kawowa na którą składa się : -kawa, herbata, woda ½ litra na osobę na każdy dzień-oraz  obiad  dwudaniowy  w każdym dniu trwania zajęć z  uwzględnieniem specyficznych potrzeb żywieniowych wynikających z niepełnosprawności uczestników tj.  diety bezglutenowej dla 1 osoby oraz kolację w każdym dniu pobytu tj.: przez 6 dni kolacja dla 40 osób ( łącznie 240 porcji ), śniadanie przez 6 dni dla 40 osób ( łącznie 240 porcji), obiad przez 6 dni dla 40 osób ( łącznie 240 porcji).   Wyżywienie dla uczestników należy zapewnić w miejscu prowadzenia zajęć. Konsultacja medyczna w dniu przyjazdu określająca wskazania do odpowiedniego zabiegu, opieka medyczna i pielęgniarska podczas zajęć, 3 zabiegi dziennie przez 5 dni tj od poniedziałku dnia 24.04.2017 do piątku dnia 28.04.2017 roku przyporządkowane rodzajowo do rodzaju i stopnia niepełnosprawności uczestnika wykonywane przez doświadczonych fizjoterapeutów tj. 15 zabiegów na 1 uczestnika w czasie trwania zajęć. Gimnastyka rehabilitacyjna na basenie pod opieką rehabilitanta- 1 godzina dziennie przez 6 dni - w tym pływanie relaksacyjne, ćwiczenia aerobowe wspomagające pracę serca i rozluźniające mięśni, poprawiające kondycję ruchową. Ćwiczenia relaksacyjne w terenie pod opieką rehabilitanta: gimnastyka usprawniająca mająca na celu przełamywanie barier związanych z niepełnosprawnością ½ godziny dziennie przez 6 dni, możliwość korzystania z terapii ruchowej przez cały czas pobytu w dowolnych godzinach. Wykonawca zapewni uczestnikom ubezpieczenie w czasie trwania zajęć oraz pokryje koszty opłaty klimatycznej ( jeśli dotyczy). 

Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć ma obowiązek zapoznać uczestników z  programem zajęć, przekazać uczestnikom i zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć.

Zajęcia zakończą się wydaniem  zaświadczenia dla każdego uczestnika potwierdzającego udział w zajęciach rehabilitacyjnych zawierających suplement przeprowadzonych zajęć. Zaświadczenie powinno zawierać emblemat Funduszy Europejskich z podpisem Program Regionalny, emblemat Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny i oficjalnym logo promocyjnym Województwa Dolnośląskiego według wzoru udostępnionego przez zamawiającego.

4. Miejsce przeprowadzenia usługi

  -Specjalistyczny ośrodek rehabilitacyjny, rehabilitacyjno-wczasowy lub rehabilitacyjno- wypoczynkowy na terenie Polski z dostępem do basenu krytego znajdującego się na terenie ośrodka. Zajęcia i zakwaterowanie  - w jednym budynku.

-W ofercie  należy wskazać dokładny adres przeprowadzenia zajęć. Miejsce przeprowadzenia  zajęć rehabilitacyjnych musi być  w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych mających problemy w poruszaniu się (bez barier architektonicznych).

5.Termin realizacji zamówienia

Zajęcia rehabilitacyjne należy przeprowadzić w terminie od 23.04.2017 do 29.04.2017 roku

Przyjazd uczestników w miejsce przeprowadzenia zajęć w dniu 23.04.2017 roku o godz. 16.00

Pobyt na zajęciach 5 pełnych dni, zakończenie zajęć 29.04.2017 roku o godz. 14.00 wyjazd z ośrodka do miasta Góra o godz. 14.30 .   

6.Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Dorota Baranowska,- księgowa    65 543 28 96

7.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia,

2) posiadają doświadczenie w realizowaniu zajęć zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat ( przed terminem składania ofert)  co najmniej 2 zajęcia rehabilitacyjne każde dla co najmniej 30 osób, zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie usług,

3) dysponują kadrą medyczną tj. lekarz, pielęgniarka, fizjoterapeuci, rehabilitant  posiadający odpowiednie przygotowanie tj. prawo do wykonywania zawodu, oraz  doświadczenie zawodowe co najmniej  2 lata pracy w zawodzie i 2 lata pracy  z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę kadry medycznej pod warunkiem posiadania przez nowe  osoby wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej,

4) dysponują kadrą dydaktyczną pracującą w ośrodku posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz co najmniej 2 lata pracy z osobami niepełnosprawnymi.  Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia zmianę osoby prowadzącej ( -odpowiedzialnej ze strony ośrodka za przebieg zajęć) pod warunkiem posiadania przez nową - osobę wykształcenia i doświadczenia określonego jak  powyżej,

5)dysponują odpowiednim miejscem do przeprowadzenia zajęć rehabilitacyjnych tj. dysponują odpowiednią bazą zabiegową zapewniającą opiekę medyczną, pielęgniarską, realizację ordynacji zabiegów, zajęć rehabilitacyjnych na basenie, ćwiczeń relaksacyjnych oraz terapii ruchowej.

6) nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

8.Kryterium oceny oferty są:

1) cena – waga kryterium 80% (80 pkt)

2) doświadczenie wykonawcy– waga kryterium 20 % ( 20 pkt)

Sposób przyznania punktów: oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 80 pkt, pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona wg następującego wzoru:

Cena najniższa
------------------------------ x 80

Cena oferty ocenianej

Przez doświadczenie badanego wykonawcy należy rozumieć ilość zorganizowanych i przeprowadzonych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem złożenia oferty   zajęć rehabilitacyjnych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte i  staranne wykonanie usług.  Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w w/w kryterium wynosi 20 pkt. W/w kryterium będzie oceniane na podstawie zał. nr 2 – stosując sposób wyliczenia punktacji zgodnie z poniższą tabelą  w następujący sposób:

Lp.

liczba przeprowadzonych zajęć

liczba punktów

1

2

10

2

Od 3 do 4

15

3

5 i powyżej

20

9.Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników zajęć  może ulec zmianie  zgodnie z zawartą umową.  Zmiany umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez zamawiającego i wykonawcę.

10.Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty :

1) Zaświadczenie potwierdzające zezwolenie/zgodę do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia,

2) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania oferty,  zgodnych swoją tematyką  z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane- sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.

3) Wykaz kadry medycznej i dydaktycznej którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentacją  sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w tym zaświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez wskazaną   kadrę doświadczenia co najmniej 2 lata pracy z  osobami niepełnosprawnymi.

4)  Szczegółowy program  zajęć rehabilitacyjnych  stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

5) Wypełniony preliminarz finansowy stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 

6) Wykaz zabiegów rehabilitacyjnych wykonywanych w ośrodku, z których będą mogli korzystać uczestnicy po uprzednim zleceniu przez lekarza oceniającego stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego,

7)  Oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.

8) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert, lub inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

9) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywną, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

10)  Wzór zaświadczenia, który otrzyma uczestnik po zakończeniu kursu.

11.Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, który nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

12.Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Kwota podana w ofercie musi być zgodna z kwotą z preliminarza finansowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: „Oferta na przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych”.

13.Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia  31.03..2017 roku. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra lub przesłać pocztą tradycyjną  lub kurierską na podany powyżej adres. W przypadku poczty tradycyjnej liczy się data nadania ( w placówce pocztowej).

14.Wykaz załączników :

1) załącznik nr 1 – Formularz oferty

2) załącznik nr 2  Wykaz zrealizowanych usług

3) załącznik nr 3  Wykaz kadry medycznej ( lekarz, pielęgniarka, rehabilitant, fizjoterapeuci, ) oraz kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji zajęć rehabilitacyjnych

 4) załącznik nr 4 Szczegółowy program zajęć rehabilitacyjnych

5) załącznik nr 5 Preliminarz finansowy

6) załącznik nr 6 Wykaz zabiegów rehabilitacyjnych wykonywanych w ośrodku, z których będą mogli korzystać uczestnicy po uprzednim zleceniu przez lekarza oceniającego  

7)  załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

8) załącznik nr 8 Wzór umowy

 

                                                                                                                           Zatwierdziła

                                                                                                                        Kierownik PCPR w Górze

                                                                                                                           Bożena Merta

 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 8 Wzór umowy 2017-03-23 15:15:18 Redakcja
załącznik Załącznik nr 7 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2017-03-23 15:14:53 Redakcja
załącznik Załącznik nr 6 Wykaz zabiegów rehabilitacyjnych wykonywanych w ośrodku 2017-03-23 15:14:23 Redakcja
załącznik Załącznik nr 5 Preliminarz finansowy 2017-03-23 15:12:52 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Szczegółowy program zajęć rehabilitacyjnych 2017-03-23 15:12:06 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Wykaz kadry medycznej oraz kadry dydaktycznej 2017-03-23 15:11:32 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Wykaz realizowanych usług 2017-03-23 15:10:51 Redakcja
załącznik Załącznik nr 1 Formularz oferty 2017-03-23 15:09:53 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 23.03.2017 15:09
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1102
Drukuj Stworz PDF