pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Marii
Marzeny

26

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA KANDYDATÓW DO PEŁNIENIA FUNKCJI RODZINY ZASTĘPCZEJ NIEZAWODOWEJ

01.03.2019 12:50

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA KANDYDATÓW DO PEŁNIENIA FUNKCJI RODZINY ZASTĘPCZEJ NIEZAWODOWEJ, FUNKCJONUJĄCYCH RODZIN ZASTĘPCZYCH NIEZAWODOWYCH ORAZ SZKOLENIA MAJĄCEGO NA CELU PODNOSZENIE KWALIFIKACJI DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH ZAWODOWYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNY DOM DZIECKA.

 

ZP.8217.2.2019                                                                                               Góra, 01.03.2019 r.

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze

zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, funkcjonujących rodzin zastępczych niezawodowych oraz szkolenia mającego na celu podnoszenie kwalifikacji dla rodzin zastępczych zawodowych i prowadzących rodzinny dom dziecka.

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze

ul. Armii Polskiej 8

56-200 Góra

NIP 693-18-52-524

Tel. 65-65-00-999

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Przeprowadzenie szkolenia dla funkcjonujących rodzin zastępczych niezawodowych, kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe

  2. Przeprowadzenie szkolenia mającego na celu podnoszenie kwalifikacji dla rodzin zastępczych zawodowych oraz prowadzących rodzinny dom dziecka.

III. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.. Zakres szkolenia został określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. z 2011r. Nr 274, poz. 1620).

2.Program szkolenia będzie zrealizowany po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

3. Oferta musi zawierać:

1) nazwę i określenie podmiotu, który składa ofertę,

2) cenę brutto w przeliczeniu na jedną osobę,

3) w cenie oferty należy uwzględnić materiały dydaktyczne dla osób biorących udział w szkoleniu, oraz nie mniej niż dwie przerwy kawowe ( w tym: kawa, herbata,1/2 litra wody na osobę na każdy dzień i 250 gram ciastek na osobę na każdy dzień), przerwa kawowa uzależniona od programu szkolenia,

4) program szkolenia z uwzględnieniem ilości godzin zajęć,

5) ubiegający się o udzielenie zamówienia ma prawo do złożenia jednej oferty,

6) ubiegający się o udzielenie zamówienie ponosi koszty przygotowania i złożenia oferty,

7) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.

IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Wymagania dotyczące sposobu prowadzenia szkolenia:

1. Szkolenie o charakterze grupowym.

2. Zajęcia warsztatowe grupowe.

3. Indywidualne konsultacje z uczestnikami szkolenia.

4. Badania psychologiczno- pedagogiczne – opinie.

5. Grupa szkoleniowa 5 osób, w tym: 3 osoby to już funkcjonujące rodziny zastępcze niezawodowe, 2 kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe.

6. Liczba godzin szkoleniowych zgodnie z wytycznymi z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz. U. z 2011r. Nr 274, poz. 1620).

7. Grupa szkoleniowa dla podnoszenia kwalifikacji to 7 osób, w tym 4 prowadzących rodzinny dom dziecka, 3 osoby prowadzące rodziny zastępcze zawodowe. Liczba godzin szkoleniowych w wymiarze 6 godzin.

Liczba osób do czasu wyłonienia Wykonawcy może ulec zmianie.

VI. Miejsce szkolenia zapewnia Zamawiający; szkolenie odbędzie się w siedzibie PCPR w Górze.

VII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w terminie do 10 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, a Wykonawca zobowiązuje się nie zmieniać ceny szkolenia za osobę.

VIII. Wymagania dotyczące Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia:

1) dokument potwierdzający uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.u.2018.998 t.j. ze zm.).

2) oświadczenie, że w razie wybrania oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.

2. posiadają kadrę uprawnioną do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.

3. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust, 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych.

IX. Warunki płatności

1. Płatnością zostaną objęte tylko zrealizowane działania.

2. Zapłata za wykonanie szkolenia nastąpi w ciągu 30 dni od daty wystawienia rachunku lub faktury po zaakceptowaniu przez zamawiającego protokołu odbioru zleconej usługi z możliwością wydłużenia o dodatkowe 30 dni.

X. Termin realizacji szkolenia

1. Szkolenie powinno zostać zrealizowane: marzec – kwiecień 2019 r. – dokładny termin do uzgodnienia po wyłonieniu oferenta.

2. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin szkolenia może ulec zmianie. Pozostaje do negocjacji z wykonawcą szkolenia.        

XI. Termin składania ofert:

Oferty prosimy złożyć w formie pisemnej (listownie lub osobiście) w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra z dopiskiem „Szkolenie dla rodzin zastępczych” w terminie do 08.03.2019 r. do godz. 15.00.

Osoba do kontaktów: Bożena Merta -Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze, tel. 65 65 00 980 w godzinach: poniedziałek od 8.00 do 16.00, wtorek- piątek od 7.00-15.00.

XII. Kryteria wyboru oferty

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

  1. Cena wykonania usługi ogółem brutto – 60% (60 pkt.);

Sposób przyznania punktów:

Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 pkt. pozostałym ofertom przyznana zostanie liczba punktów obliczona według następującego wzoru:

najniższa cena

_____________________ x 60

cena rozpatrywanej oferty

  1. Doświadczenie zawodowe – 40 % (40 punktów).

powyżej 3 szkoleń – 40 punktów

2-3 szkoleń – 30 punktów

poniżej 2 szkoleń – 10 punktów

XIII. Sposób oceny ofert (tryb postępowania)

1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego w terminie do 7 dni.

2.  Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.

3. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez jej rozpoznania.

4. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej z tytułu odrzucenia oferty.

5.Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw  Zamawiającemu.

6. Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 XIV. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Niniejszym informujemy, że zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016r.)- dalej RODO, Zamawiający informuje, że przetwarza dane osobowe Wykonawcy. Szczegółowe informacje Zamawiający przedstawia poniżej:

1. Administrator danych osobowych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze, ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra jest Twoim Administratorem danych osobowych.

2. Inspektor Ochrony Danych

Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw w formie pisemnej.

3. Dane kontaktowe:

W sprawach związanych z Pani/Pana danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - mail: iodo@nsi.net.pl tel. 76 835 88 01.

 

Załączniki:

1. Załącznik nr 1- Formularz ofertowy.

2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy składane w celu potwierdzenia spełniania wymogów oraz warunków udziału w postępowaniu ustanowionych w zapytaniu ofertowym

3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.



                                                                   Zatwierdziła
                                                                  Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie                                                                      w Górze
                                                                    Bożena Merta



 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik ZAŁĄCZNIK NR 3 2019-03-01 12:54:28 Redakcja
załącznik ZAŁĄCZNIK NR 2 2019-03-01 12:54:14 Redakcja
załącznik ZAŁĄCZNIK NR 1 2019-03-01 12:53:58 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 01.03.2019 12:50
Data ostatniej modyfikacji: 01.03.2019 12:53
Liczba wyświetleń: 1152
Drukuj Stworz PDF