pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Jarosława
Marka

25

kwiecień

PWŚCPSN
1 1 2 3 4 5 6 7
2 8 9 10 11 12 13 14
3 15 16 17 18 19 20 21
4 22 23 24 25 26 27 28
5 29 30      

Zapytanie ofertowe

29.07.2020 14:45

 

 

 

 

                                                                                                           Góra, dnia 29.07.2020

Zapytanie ofertowe

Zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

 

PZ.816.180.2020                                          

 1. Zamawiający

Powiat Górowski ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, NIP 693-19-57-453 /Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze, 56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8

2. Tryb udzielenia zamówienia

 Wydatek powyżej 50 tys. zł netto poniżej 30 000 EURO.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 48000000-8

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych laptopów wraz z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)  oraz oprogramowaniem  Office 2019 Home & Student (wersja fizyczna )  z licencją dożywotnią (wersja polska) w ilości 42 sztuk na potrzeby projektu„ Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii  COVID-19” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia obejmuje rekomendowane minimalne wymagania techniczne:

Lp.

Nazwa komponentu

Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów

1. 

Nazwy producenta,

marka, typ, model

-

2. 

Typ sprzętu

Notebook (Laptop)

3. 

Procesor

2 rdzenie, 4 wątki, 1.20-3.40 GHz, 4MB cache

4. 

Pamięć RAM

8 GB (SO-DIMM DDR4, 2400MHz)

5. 

Karta graficzna

UHD Graphics

6. 

Typ ekranu

Matowy, LED 15,6”

7. 

Kamera HD

0.3 Mpix, wbudowana w ramkę ekranu

8.

Głośnik

Wbudowane głośniki stereo

 

9. 

Mikrofon

Wbudowany mikrofon

 

10. 

Dysk twardy

Dysk SSD M.2 PCIe 256 GB

11. 

Ekran

15,6" 1920 x 1080 (FullHD)

12. 

Oprogramowanie

Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)

Nośnik z systemem MS Windows 10 Home PL 64bit

Office 2019 Home & Student

Word

Excel

Power Point

Wersja fizyczna. Nowa dożywotnia licencja

Wersja polska

13. 

Łączność

Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac)

Moduł Bluetooth

 

14. 

Złącza

USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt.

USB Typu-C - 1 szt.

HDMI 1.4 - 1 szt.

Czytnik kart pamięci micro SD - 1 szt.

USB 2.0 - 2 szt.

Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.

DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.

 

15. 

Akcesoria

zasilacz

16.

Gwarancja

Gwarancja min. 24 miesiące (2lata) na terytorium RP

17.

Znak zgodności

CE

18. 

Zainstalowane programy

zainstalowane najnowsze wersje przeglądarek internetowych: FIREFOX, GOOGLE CHROME
zainstalowana najnowsza wersja przeglądarki plików PDF – Adobe Reader

zainstalowany najnowszy komunikator internetowy SKYPE przygotowany do założenia konta użytkownika

 zainstalowany program do kompresji plików 7-zip

 zainstalowana najnowsza wersja programu graficznego GIMP

 

19. 

Warunki dostawy

Laptopy dostarczone do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę

 

            Laptopy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać minimalne parametry wskazane w zapytaniu ofertowym, ponadto winny:

1) Posiadać dołączone niezbędne instrukcje, gwarancje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,

2) Być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieregenerowane i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,

3) Zostać dostarczone przez osoby upoważnione do siedziby Zamawiającego, po wyjęciu z kartonu gotowe do pracy,  

4) Okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 24 miesiące,

5) Protokół odbioru winien potwierdzać dostawę kompletnego przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,

6) Do urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,

7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia, w pełni zmontowanego, pełnowartościowego, w pierwszym gatunku,

8) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje,

9) W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją dostawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u zamawiającego ze względu na ochronę danych,

10) Dostarczone oprogramowanie: system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa) oraz oprogramowanie  Office 2019 Home & Student (wersja fizyczna) z licencją dożywotnią (wersja polska) musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu; zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa do weryfikacji legalności zainstalowanego i dostarczonego oprogramowania,

11)  Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za dostarczony sprzęt w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia,

12)Zaleca się wykonawcom bardzo dokładne zapoznanie się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania przez Wykonawcę kosztów i ryzyka dostawy oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

4. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać do 24.08.2020r., tj. przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do godziny 16.00. Termin realizacji zamówienia nie ulega wydłużeniu.

5. Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami

Sylwia Biernacka – Starszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej tel. 65 65 00 999

6. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy:

1) posiadają wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) znajdują się w sytuacji technicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

7. Kryterium oceny oferty

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1 kryterium: cena - waga 100%

Sposób oceny ofert:

Ilość punktów-       Cena najniższa

      ------------------------------ x 100 - ilość otrzymanych punktów

      Cena oferty ocenianej

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.

8. Dokumenty, które należy załączyć do składanej oferty

1) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. CEiDG lub KRS),

 2) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

3) oświadczenie o  braku powiązań z zamawiającym,  stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

4) uzupełniony załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, opatrzony czytelnym podpisem Wykonawcy oraz pieczęcią; w formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oraz modelu/marki/typu oferowanego sprzętu i innych danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu; powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty; każda pozycja załącznika nr 3 musi być wypełniona poprzez wskazanie oferowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych; w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. Oferty, które nie będą zawierać minimalnych parametrów technicznych wskazanych przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę,

5) czytelnie podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych, stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

10. Przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą polegające w szczególności na:

1) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) Posiadaniu  co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w  wytycznych programowych,

3) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) Pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykluczeniu podlegać będą również wykonawcy, którzy nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Sposób przygotowania oferty

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić  na załączonym druku „Formularz oferty ”- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: Zakup laptopów, projekt „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii  COVID-19”.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć do  dnia 05.08.2020 roku, do godziny 15.00. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy złożyć osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra lub przesłać pocztą tradycyjną  lub kurierską na podany powyżej adres. (Liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego).
 W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze przy drzwiach głównych budynku siedziby PCPR została umieszczona skrzynka podawcza na dokumenty, do której również można składać oferty. Przed umieszczeniem w niej dokumentacji prosimy poinformować telefonicznie o tym fakcie pracownika  PCPR pod
nr tel. 656-500-999. Dokumenty można przekazać wyłącznie w godzinach pracy jednostki.

  1. Informacje dodatkowe

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyny.

2) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

3) Najkorzystniejsza oferta, to oferta zawierająca najniższą cenę za przedmiot zamówienia.

4) W przypadku zbieżności cen Zamawiający wezwie oferentów, którzy podali taką samą cenę w ofercie cenowej na realizację przedmiotowego zadania do złożenia dodatkowej oferty cenowej. Jednocześnie zastrzega się, że oferent w dodatkowej ofercie cenowej nie może przedstawić ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie cenowej.

5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający zawiera umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

6) Faktury dokumentujące nabycie towarów i usług przez naszą jednostkę powinny zawierać dane „nabywcy” określone w następujący sposób: Powiat Górowski,
Mickiewicza 1, 56-200 Góra, NIP 693-19-57-453. Odbiorcą i płatnikiem faktury w dalszym ciągu będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze, ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania w przypadku przekroczenia kwoty zaplanowanej na udzielenie przedmiotowego zamówienia lub z powodu nie przekazania przez Wojewodę Dolnośląskiego środków na sfinansowanie niniejszego zamówienia.

14. Wykaz załączników

1) Załącznik nr 1 Formularz oferty

2) Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym

3) Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4) Załącznik nr 4 Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

5) Załącznik nr 5 Wzór umowy

 

                                                              Zatwierdzam

                                                       Kierownik PCPR w Górze 

                                                               Bożena Merta 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Typ Opis Data Dodał
załącznik Załącznik nr 5 Wzór umowy 2020-07-29 14:48:37 Redakcja
załącznik Załącznik nr 4 Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych 2020-07-29 14:48:13 Redakcja
załącznik Załącznik nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2020-07-29 14:47:46 Redakcja
załącznik Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym 2020-07-29 14:47:16 Redakcja
załącznik Załącznik nr 1 Formularz oferty 2020-07-29 14:46:39 Redakcja

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 29.07.2020 14:45
Data ostatniej modyfikacji: 31.07.2020 08:27
Liczba wyświetleń: 647
Drukuj Stworz PDF