Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
30.01.2012 14:49
Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113 poz. 759 j.t) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy do przeprowadzenia zajęć podnoszących umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych dla 30 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.
Zajęcia odbywać się będą w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze projektu systemowego Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W zajęciach weźmie udział 30 osób niepełnosprawnych – kobiet i mężczyzn w wieku od 26 do 64 roku życia
w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Prosimy o przedstawienie oferty na zajęcia podnoszące umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych z podziałem uczestników na grupy w terminie koniec lipca początek sierpnia 2011r. z dokładnym harmonogramem zajęć, obejmującej również koszty materiałów dydaktycznych, obiad, poczęstunek w czasie przerw i zwrot kosztów dojazdu uczestników.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się zasadą uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów.
ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra w terminie do 11.04.2011r. do godziny 16.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „zapytanie o ofertę”. Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | |
---|---|
Data powstania: | 30.01.2012 14:49 |
Data ostatniej modyfikacji: | 23.01.2014 12:00 |
Liczba wyświetleń: | 1166 |