Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
30.01.2012 14:52
Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2010r. nr113 poz. 759 j.t) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
poszukuje dostawcy materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Mit a Prawda – łamiemy bariery i stereotypy współfinansowanego ze środków UniiEuropejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
(Dz. U z 2010r. nr113 poz. 759 j.t) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze
poszukuje dostawcy materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Mit a Prawda – łamiemy bariery i stereotypy współfinansowanego ze środków UniiEuropejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiotem zamówienia jest następujący asortyment:
Przedmiotem zamówienia jest następujący asortyment:
|
L.p. |
Przedmiot |
| 1. | Koperty białe B5 |
| 2. | Skoroszyt oczkowy pełny biały |
| 3. | Długopisy |
| 4. | Koszulki A4 |
| 5. | Pen drive 4GB |
| 6. | Tonery oryginały i zamienniki:1. HP LaserJet P10062. HP LaserJet P11023. SAMSUNG ML 22504. HP LaserJet P10105. SAMSUNG SCX 6322DN6. HP Color LaserJet 1600 czarny i kolorowe |
| 7. | Papier ksero |
| 8. | Klej w sztyfcie |
| 9. | Teczki z gumką |
| 10. | Płyty CD |
| 11. | Koperty na płyty CD |
| 12. | Wkłady zenit metalowy |
| 13. | Segregatory wąskie i szerokie |
| 14. | Taśma klejąca |
| 15. | Papier ozdobny |
| 16. | Przekładki |
| 17. | Okładka na dyplom |
| 18. | Marker do płyt CD |
| 19. | Papier kredowy A4 |
| 20. | Papier do zdjęć A4 |
| 21. | Grzbiety wsuwane do 40 stron |
| 22. | Okładki do grzbietów wsuwanych |
Wybierzemy dostawcę materiałów biurowych, który zagwarantuje terminową realizację zadania.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się zasadą wykorzystania najlepszych efektów z danych rezultatów i w sposób umożliwiający terminową realizację zadania z uzyskaniem zgody na wydłużony termin płatności ze względu na nieterminowy przepływ środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi zawierać:
- Pełną nazwę oferenta;
- Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;
- Wycenę zamówienia w cenach brutto;
- Osobę do kontaktu;
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta;
- Czas realizacji złożonego zamówienia;
- Określenie terminu płatności zamówionych materiałów biurowych;
- Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty można składać do 20.05.2011r. do godziny 15.00 osobiście, pocztą elektroniczną na adres : pcprgora@poczta.onet.pl, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. W przypadku składana ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Oferta na zakup materiałów biurowych”.
- Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.
Wybierzemy dostawcę materiałów biurowych, który zagwarantuje terminową realizację zadania.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się zasadą wykorzystania najlepszych efektów z danych rezultatów i w sposób umożliwiający terminową realizację zadania z uzyskaniem zgody na wydłużony termin płatności ze względu na nieterminowy przepływ środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta musi zawierać:
- Pełną nazwę oferenta;
- Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;
- Wycenę zamówienia w cenach brutto;
- Osobę do kontaktu;
- Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta;
- Czas realizacji złożonego zamówienia;
- Określenie terminu płatności zamówionych materiałów biurowych;
- Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty można składać do 20.05.2011r. do godziny 15.00 osobiście, pocztą elektroniczną na adres : pcprgora@poczta.onet.pl, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. W przypadku składana ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Oferta na zakup materiałów biurowych”.
- Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.
Informacje o artykule
| Zredagował(a): | |
|---|---|
| Data powstania: | 30.01.2012 14:52 |
| Data ostatniej modyfikacji: | 23.01.2014 11:58 |
| Liczba wyświetleń: | 1371 |









