pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Jaropełka
Marii

3

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

30.01.2012 14:52

Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2010r. nr113 poz. 759 j.t)  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze 
poszukuje dostawcy materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Mit a Prawda – łamiemy bariery i stereotypy współfinansowanego ze środków UniiEuropejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

 

Przedmiotem zamówienia jest następujący asortyment:
 

 

L.p.

Przedmiot
1. Koperty białe B5
2. Skoroszyt oczkowy pełny biały
3. Długopisy
4. Koszulki A4
5. Pen drive 4GB
6. Tonery oryginały i zamienniki:1.     HP LaserJet P10062.     HP LaserJet P11023.     SAMSUNG ML 22504.     HP LaserJet P10105.     SAMSUNG SCX 6322DN6.     HP Color LaserJet 1600 czarny i kolorowe
7. Papier ksero
8. Klej w sztyfcie
9. Teczki z gumką
10. Płyty CD
11. Koperty na płyty CD
12. Wkłady zenit metalowy
13. Segregatory wąskie i szerokie
14. Taśma klejąca
15. Papier ozdobny
16. Przekładki
17. Okładka na dyplom
18. Marker do płyt CD
19. Papier kredowy A4
20. Papier do zdjęć A4
21. Grzbiety wsuwane do 40 stron
22. Okładki do grzbietów wsuwanych

  

Wybierzemy dostawcę materiałów biurowych, który zagwarantuje terminową realizację zadania.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się zasadą wykorzystania najlepszych efektów z danych rezultatów i w sposób umożliwiający terminową realizację zadania z uzyskaniem zgody na wydłużony termin płatności ze względu na nieterminowy przepływ środków z Europejskiego Funduszu Społecznego. 

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta musi zawierać:
    • Pełną nazwę oferenta;
    • Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;
    • Wycenę zamówienia w cenach brutto;
    • Osobę do kontaktu;
    • Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta;
    • Czas realizacji złożonego zamówienia;
    • Określenie terminu płatności zamówionych materiałów biurowych;
  2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty można składać do 20.05.2011r. do godziny 15.00 osobiście, pocztą elektroniczną na adres : pcprgora@poczta.onet.pl, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. W przypadku składana ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Oferta na zakup materiałów biurowych”.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.

 

Informacje o artykule

Zredagował(a):
Data powstania: 30.01.2012 14:52
Data ostatniej modyfikacji: 23.01.2014 11:58
Liczba wyświetleń: 1089
Drukuj Stworz PDF