Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 14 000 €
21.02.2012 14:18
Góra, dnia 21.02.2012r.
Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 14 000 €
Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113 poz. 759 j.t Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy do przeprowadzenia zajęć stacjonarnych z zakresu poradnictwa i wsparcia indywidualnego oraz grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywność zawodową.
Temat zajęć warsztatowych: Aktywizacja – techniki budowania motywacji oraz kształtowanie kompetencji życiowych w dokonywaniu zmian.
Zajęcia odbywać się będą w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze projektu systemowego Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W zajęciach uczestniczyć będzie 34 osobowa grupa osób niepełnosprawnych – kobiet i mężczyzn w wieku od 25do 64 roku życia, nieaktywnych zawodowo.
1. Termin realizacji zamówienia:
3 dekada kwietnia 2012 r.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
na terenie miasta Góry
W cenie oferty prosimy uwzględnić:
1) dokładny program zajęć
2) materiały dydaktyczne
3) catering (kawa, herbata, obiad)
4) kompetencje trenera
3. Kryteria wyboru oferty:
Przy wyborze oferty zastosowana będzie następująca procedura oceny oferty:
1) możliwości w realizowaniu zadania przez podmiot (program zajęć, wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej),
2) kalkulacja kosztów realizacji zadania w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania,
3) infrastruktura i zaplecze techniczne (dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych),
4) realizacja zadania zleconego podmiotowi w okresie poprzednim, biorąc pod uwagę rzetelność wykonawcy.
4. Warunki płatności:
1) Faktura VAT lub rachunek wystawiony na zajęcia warsztatowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 31.12.2012r. bez naliczania odsetek.
Uczestnicy są osobami z różnymi dysfunkcjami i z różnym stopniem niepełnosprawności.
Oferty mogą składać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług w zakresie przeprowadzania zajęć z zakresu poradnictwa i wsparcia indywidualnego oraz grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywność zawodową.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała warunkom zamawiającego (określonym w kryterium wyboru oferty).
Ofertę należy złożyć na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra w terminie do 05.03.2012r. do godziny 16.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie o ofertę”.
Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Sporz: M. K. K.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | Redakcja |
---|---|
Data powstania: | 21.02.2012 14:18 |
Data ostatniej modyfikacji: | 21.02.2012 14:19 |
Liczba wyświetleń: | 1249 |