pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Emmy
Flory

24

listopad

PWŚCPSN
1    1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30  

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

03.04.2012 09:56

                                                                                                                                                                        Góra 03.04.2012

 

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113 poz. 759 j.t)  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje dostawcy materiałów biurowych w ramach projektu systemowego Mit a Prawda – łamiemy bariery i stereotypy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Przedmiotem zamówienia jest następujący asortyment:

L.p.

Przedmiot

1.

Koperty białe B5

2.

Skoroszyt oczkowy pełny biały

3.

Długopisy

4.

Koszulki A4

5.

Spinacze

6.

Tonery oryginały i zamienniki:

  1. HP LaserJet P1006
  2. HP LaserJet P1102
  3. SAMSUNG ML 2250
  4. HP LaserJet P1010
  5. SAMSUNG SCX 6322DN
  6. HP Color LaserJet 1600 czarny i kolorowe

7.

Papier ksero

8.

Klej w sztyfcie

9.

Teczki z gumką

10.

Płyty CD

11.

Pudełka na płyty CD

12.

Zszywacz

13.

Segregatory wąskie i szerokie

14.

Taśma klejąca

15.

Papier ozdobny

16.

Przekładki do segregatorów

17.

Okładka na dyplom

18.

Płyty DVD

19.

Pudełka na płyty DVD

20.

Cienkopisy

21.

Tusz do pieczątek

22.

Korektor

 

1.      Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zastosowane będą następujące kryteria wyboru oferty:

1)      kalkulacja kosztów,

2)      cena,

3)      zgodność zamówienia z warunkami określonymi przez zamawiającego.

2.      Warunki płatności:

Faktura VAT lub rachunek wystawiony na: materiały biurowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 31.12.2012r. bez naliczania odsetek.

3.      Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

4.      W ofercie uwzględnić należy również:

 1) Pełną nazwę Oferenta;

2) Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;

3) Wycenę zamówienia zawierającą informacje o cenie brutto;

4) Osobę do kontaktu;

5) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.

      Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.

5. Miejsce oraz termin składania ofert:

  1.  Oferty można składać do 20.04.2012r. do godziny 15.00  osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. W przypadku składania ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie o ofertę”.
  2.  Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.
  3. W toku badania i oceny oferty, Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

 

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 03.04.2012 09:56
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1118
Drukuj Stworz PDF