pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Bożeny
Drogomira

22

grudzien

PWŚCPSN
1      1
2 2 3 4 5 6 7 8
3 9 10 11 12 13 14 15
4 16 17 18 19 20 21 22
5 23 24 25 26 27 28 29
6 30 31      

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

06.06.2012 11:35

 

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113 poz. 759 j.t)  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy do przeprowadzenia zajęć podnoszących umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych dla 34 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.

Zajęcia odbywać się będą w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze projektu systemowego Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

W zajęciach uczestniczyć będzie 34 osobowa grupa osób niepełnosprawnych – kobiet i mężczyzn w wieku od 25 do 64 roku życia, nieaktywnych zawodowo.

            Prosimy o przedstawienie oferty na zajęcia podnoszące umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych z podziałem uczestników na dwie grupy w  terminie koniec lipca początek sierpnia 2012r. tj.

I Grupa: 23.07-31.07.2012r.

II Grupa: 02.08 – 10.08.2012r.

1. Termin realizacji zamówienia:

Koniec lipca początek sierpnia 2012r

23.07 – 10.08.2012r.

 

2. Miejsce realizacji zamówienia:

       na terenie miasta Góry

W cenie oferty prosimy uwzględnić:

1)      dokładny program zajęć (czas zajęć)

2)      materiały dydaktyczne

3)      catering (kawa, herbata, obiad)

4)       kompetencje trenera

5)      zwrot kosztów dojazdu uczestników

3. Kryteria wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zastosowana będzie następująca procedura oceny oferty:

1)      możliwości w realizowaniu zadania przez podmiot (program zajęć, wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej),

2)      kalkulacja kosztów realizacji zadania w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania,

3)      infrastruktura i zaplecze techniczne (dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych),

4)      realizacja zadania zleconego podmiotowi w okresie poprzednim, biorąc pod uwagę   rzetelność wykonawcy.

  4.  Warunki płatności:

1)      Faktura VAT lub rachunek wystawiony na zajęcia komputerowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 31.12.2012r. bez naliczania odsetek.

 

Uczestnicy są osobami z różnymi dysfunkcjami i z różnym stopniem niepełnosprawności.

Oferty mogą składać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług w zakresie przeprowadzania zajęć  w ramach podnoszenia kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych , umożliwiających aktywizację zawodową.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała  warunkom zamawiającego (określonym w kryterium wyboru oferty).

            Ofertę należy złożyć na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze      ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra w terminie do 15.06.2012r. do godziny 15.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie o ofertę”.

Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.    

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 06.06.2012 11:35
Data ostatniej modyfikacji: 06.06.2012 11:36
Liczba wyświetleń: 1057
Drukuj Stworz PDF