Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
06.06.2012 11:35
Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113 poz. 759 j.t) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy do przeprowadzenia zajęć podnoszących umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych dla 34 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.
Zajęcia odbywać się będą w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze projektu systemowego Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W zajęciach uczestniczyć będzie 34 osobowa grupa osób niepełnosprawnych – kobiet i mężczyzn w wieku od 25 do 64 roku życia, nieaktywnych zawodowo.
Prosimy o przedstawienie oferty na zajęcia podnoszące umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych z podziałem uczestników na dwie grupy w terminie koniec lipca początek sierpnia 2012r. tj.
I Grupa: 23.07-31.07.2012r.
II Grupa: 02.08 – 10.08.2012r.
1. Termin realizacji zamówienia:
Koniec lipca początek sierpnia 2012r
23.07 – 10.08.2012r.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
na terenie miasta Góry
W cenie oferty prosimy uwzględnić:
1) dokładny program zajęć (czas zajęć)
2) materiały dydaktyczne
3) catering (kawa, herbata, obiad)
4) kompetencje trenera
5) zwrot kosztów dojazdu uczestników
3. Kryteria wyboru oferty:
Przy wyborze oferty zastosowana będzie następująca procedura oceny oferty:
1) możliwości w realizowaniu zadania przez podmiot (program zajęć, wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej),
2) kalkulacja kosztów realizacji zadania w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania,
3) infrastruktura i zaplecze techniczne (dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych),
4) realizacja zadania zleconego podmiotowi w okresie poprzednim, biorąc pod uwagę rzetelność wykonawcy.
4. Warunki płatności:
1) Faktura VAT lub rachunek wystawiony na zajęcia komputerowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 31.12.2012r. bez naliczania odsetek.
Uczestnicy są osobami z różnymi dysfunkcjami i z różnym stopniem niepełnosprawności.
Oferty mogą składać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług w zakresie przeprowadzania zajęć w ramach podnoszenia kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych , umożliwiających aktywizację zawodową.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała warunkom zamawiającego (określonym w kryterium wyboru oferty).
Ofertę należy złożyć na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra w terminie do 15.06.2012r. do godziny 15.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie o ofertę”.
Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | Redakcja |
---|---|
Data powstania: | 06.06.2012 11:35 |
Data ostatniej modyfikacji: | 06.06.2012 11:36 |
Liczba wyświetleń: | 1043 |