pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Kingi
Maryna

3

marzec

PWŚCPSN
1     1 2
2 3 4 5 6 7 8 9
3 10 11 12 13 14 15 16
4 17 18 19 20 21 22 23
5 24 25 26 27 28 29 30
6 31       

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

06.06.2012 11:35

 

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

Działając na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. nr 113 poz. 759 j.t)  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy do przeprowadzenia zajęć podnoszących umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych dla 34 osobowej grupy osób niepełnosprawnych.

Zajęcia odbywać się będą w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze projektu systemowego Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

W zajęciach uczestniczyć będzie 34 osobowa grupa osób niepełnosprawnych – kobiet i mężczyzn w wieku od 25 do 64 roku życia, nieaktywnych zawodowo.

            Prosimy o przedstawienie oferty na zajęcia podnoszące umiejętności podstawowej obsługi komputera i stron internetowych z podziałem uczestników na dwie grupy w  terminie koniec lipca początek sierpnia 2012r. tj.

I Grupa: 23.07-31.07.2012r.

II Grupa: 02.08 – 10.08.2012r.

1. Termin realizacji zamówienia:

Koniec lipca początek sierpnia 2012r

23.07 – 10.08.2012r.

 

2. Miejsce realizacji zamówienia:

       na terenie miasta Góry

W cenie oferty prosimy uwzględnić:

1)      dokładny program zajęć (czas zajęć)

2)      materiały dydaktyczne

3)      catering (kawa, herbata, obiad)

4)       kompetencje trenera

5)      zwrot kosztów dojazdu uczestników

3. Kryteria wyboru oferty:

Przy wyborze oferty zastosowana będzie następująca procedura oceny oferty:

1)      możliwości w realizowaniu zadania przez podmiot (program zajęć, wykształcenie i doświadczenie kadry dydaktycznej),

2)      kalkulacja kosztów realizacji zadania w tym w relacji do zakresu rzeczowego zadania,

3)      infrastruktura i zaplecze techniczne (dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych),

4)      realizacja zadania zleconego podmiotowi w okresie poprzednim, biorąc pod uwagę   rzetelność wykonawcy.

  4.  Warunki płatności:

1)      Faktura VAT lub rachunek wystawiony na zajęcia komputerowe z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 31.12.2012r. bez naliczania odsetek.

 

Uczestnicy są osobami z różnymi dysfunkcjami i z różnym stopniem niepełnosprawności.

Oferty mogą składać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług w zakresie przeprowadzania zajęć  w ramach podnoszenia kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywania nowych kompetencji i umiejętności zawodowych , umożliwiających aktywizację zawodową.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała  warunkom zamawiającego (określonym w kryterium wyboru oferty).

            Ofertę należy złożyć na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze      ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra w terminie do 15.06.2012r. do godziny 15.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Zapytanie o ofertę”.

Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.    

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 06.06.2012 11:35
Data ostatniej modyfikacji: 06.06.2012 11:36
Liczba wyświetleń: 1099
Drukuj Stworz PDF