Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €
09.01.2015 14:23Działając zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2013 poz. 907 z późn.zm.) oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze z dnia 05 maja 2014r. (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30 000 euro) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy na wykonanie usługi poligraficznej.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przewodnika osoby niepełnosprawnej na potrzeby projektu Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy w ilości 250 sztuk, format A4, 100 stron, z czego 26 kolorowych, pozostałe czarno – białe, okładka pełen kolor kreda błysk 170g + folia błysk, środek kreda błysk 115g.
2. Termin realizacji zamówienia :
Do 08.05.2015r.r.
3. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty zastosowane będą następujące kryteria wyboru oferty:
1) kalkulacja kosztów,
2) cena,
3) zgodność zamówienia z warunkami określonymi przez zamawiającego.
4. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
5. W ofercie uwzględnić należy również:
1) Pełną nazwę Oferenta;
2) Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;
3) Wycenę zamówienia zawierającą informacje o cenie brutto;
4) W skład ceny powinno wchodzić:
- opracowanie projektu graficznego,
- naniesienie poprawek zgodnie z sugestiami zamawiającego,
- wydruk przewodnika w formacie A4, w ilości 250 sztuk – 100 stron, z czego 26 stron w pełnym kolorze, pozostałe czarno – białe, okładka pełen kolor kreda błysk 170g + folia błysk, środek kreda błysk 115g.
5) Osoba do kontaktu;
6) Zamawiający przekaże wykonawcy wartość merytoryczną tzn. treść merytoryczną i zdjęcia, a wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt przewodnika w ciągu 10-ciu dni.
7) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.
6. Warunki płatności:
Faktura VAT lub rachunek wystawiony na: wykonanie przewodnika dla osoby niepełnosprawnej z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek.
7. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty można składać do 19.01.2015r. do godziny 15.00 osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. W przypadku składania ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie o ofertę na wykonanie przewodnika”.
2. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.
8. Wybór oferty:
1) Oferent będzie wybrany zgodnie z Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze z dnia 05 maja 2014r (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30 000 euro)
2) Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
3) Informacje o wyborze wykonawcy zamawiający umieści na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze. Wybrany wykonawca o przyjęciu oferty będzie niezwłocznie poinformowany.
Informacje o artykule
Zredagował(a): | Redakcja |
---|---|
Data powstania: | 09.01.2015 14:23 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 1081 |