pomniejsz powiększ

PCPR w Górze


VADEMECUM NIEPEŁNOSPRAWNEGO


ORZECZNICTWO


Społeczna Rada


Ulotki / Broszury/ Informatory


Piecza zastępcza


Świadczenia


Przeciwdziałanie przemocy


UE Europejski Fundusz Społeczny


Fundusze Europejskie- RPO WD


EFS


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PCPR


Linki

BIP PCPR GÓRA Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych SOW System Obsługi Wsparcia  centrum DUW MS Niebieska Linia PARPA

Kalendarium

Alicji
Edwina

18

maj

PWŚCPSN
1  1 2 3 4 5
2 6 7 8 9 10 11 12
3 13 14 15 16 17 18 19
4 20 21 22 23 24 25 26
5 27 28 29 30 31   

Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 €

09.01.2015 14:23

Działając zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. rok 2013 poz. 907 z późn.zm.)  oraz regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze z dnia 05 maja 2014r. (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości  poniżej 30 000 euro) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze poszukuje wykonawcy na wykonanie usługi poligraficznej.
1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przewodnika osoby niepełnosprawnej na potrzeby projektu Mit a prawda – łamiemy bariery i stereotypy  w ilości 250 sztuk, format A4, 100 stron, z czego 26 kolorowych, pozostałe czarno – białe, okładka pełen kolor kreda błysk 170g + folia błysk, środek kreda błysk 115g.
2.    Termin realizacji zamówienia :
Do 08.05.2015r.r.
3.    Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty zastosowane będą następujące kryteria wyboru oferty:
1)    kalkulacja kosztów,
2)    cena,
3)    zgodność zamówienia z warunkami określonymi przez zamawiającego.
4.    Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
5.    W ofercie uwzględnić należy również:
 1) Pełną nazwę Oferenta;
2) Adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu oraz nr NIP, Regon;
3) Wycenę zamówienia zawierającą informacje o cenie brutto;
4)  W skład ceny powinno wchodzić:
-    opracowanie projektu graficznego,
-    naniesienie poprawek zgodnie z sugestiami zamawiającego,
-    wydruk przewodnika w formacie A4, w ilości 250 sztuk – 100 stron, z czego 26 stron w pełnym kolorze, pozostałe czarno – białe, okładka pełen kolor kreda błysk 170g + folia błysk, środek kreda błysk 115g.
5) Osoba do kontaktu;
6) Zamawiający przekaże wykonawcy wartość merytoryczną tzn. treść merytoryczną i zdjęcia, a wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt przewodnika w ciągu 10-ciu dni.
7) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta.
6.    Warunki płatności:
Faktura VAT lub rachunek wystawiony na: wykonanie przewodnika dla osoby niepełnosprawnej z terminem płatności 30 dni z możliwością wydłużenia terminu płatności nie później niż do 30.06.2015r. bez naliczania odsetek.
7. Miejsce oraz termin składania ofert:
1.     Oferty można składać do 19.01.2015r. do godziny 15.00  osobiście,  pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Armii Polskiej 8, 56-200 Góra. W przypadku składania ofert osobiście lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie o ofertę na wykonanie przewodnika”.
2.     Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione przy wyborze oferenta.
8.    Wybór oferty:
1)    Oferent będzie wybrany zgodnie z Zarządzeniem nr 8 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze  z dnia 05 maja 2014r (Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30 000 euro)
2)    Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się również zasadą uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
3)    Informacje o wyborze wykonawcy zamawiający umieści na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Górze. Wybrany wykonawca o przyjęciu oferty będzie niezwłocznie poinformowany.

Informacje o artykule

Zredagował(a): Redakcja
Data powstania: 09.01.2015 14:23
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1089
Drukuj Stworz PDF